känner ni ruset?

idag har jag haft en BRA dag! har varit i skolan för en lektion, myst i solen, gått på stan, ätit glass och varit helt träningsledig. har också hängt med mamma hela dagen vilket inte händer varje måndag. riktigt bra dag helt enkelt!

veckan ser ut att fortsätta vara bra. imorgon har jag inga lektioner i skolan, på onsdag ska jag träffa lina, på torsdag och fredag ska jag väl lyckas hitta på något roligt, för att i helgen vara helt träningsledig, jobba och köra en utgång med massa härligt folk. allt blir ju så mycket bättre av att solen och värmen ska hålla i sig ett tag framöver.

avslutar med samuels och min favoritlåt just nu. grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0