judas

har det himla bra just nu! i onsdags tog jag bilen till motala för att mysa med farmor & farfar och mormor & morfar. fick lunch och efterrätt på ena stället medan jag fick fika på det andra. hur bra som helst! i går lunchande jag med lina, som jag inte träffat på över två månader. riktigt kul att få träffa tösen igen. blev även bjuden på middag hos basse och erika igår. och som grädde på moset har mamma varit hemma två kvällar/nätter i rad. kan inte bli så mycket bättre.

idag ska jag inte glassa lika mycket som jag gjort de senaste dagarna. en lektion i skolan ganska snart för att senare ikväll bränna av en 400ing medley. filbyter cup drar ju igång idag. ska under helgen köra 7 lopp, vilket innebär en ledig förmiddag imorgon. lite lagom start på tävlingen för min del.


och på tisdag kommer becka hem. LÄNGTAR!! får hoppas att hon är bättre på att göra stoneface än vad hon var på SM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0