Honey, im home!

ja ni, då var man hemma igen. så sjukt mysigt att träffa tjejerna igen!! har saknat dem lite faktiskt.. fick en bamsekram av en dyngsur sanna som hoppade upp ur bassängen för att krama mig när jag kom ner och sa hej på träningen i går.
mysigt värre.
himla skönt att va hemma efter en flygresa som var ganska så ordentligt stressig pga åskoväder, missade flyg, dålig hjälp att fixa en ny flight och oro eftersom man inte visste om dedär askmolnet var på väg till sverige eller inte..
men efter mycke om och men är jag nu iaf hemma och det är så skönt, trots att det känns väldigt väldigt konstigt att inte vara i madison. konstigt dedär.
ränkte iaf bjuda er på lite bilder från mina sista dagar i madison.
alex, tyler och tariq efter årets första dopp i sjön (svinkallt!!)
tariq och ruby myser på bryggan
trish, karissa och jag
några av oss tjejer körde tacokväll innan jag åkte, asmysigt
dan när vi käkade middag på ett asmysigt italienskt ställe
och jag samma kväll, sjukt varm och mysig kväll och väldigt god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0