Hola amigos

sorry horrni, har har jag da inte varit speciellt aktiv de senaste dagarna.. har annat for mig som ni sakert forstar eftersom det snart ar dags for mig att dra hem till sverige. umgas med folk och mysa ligger hogre upp pa prioriteringslistan an att skriva har sa att saga..
i vilket fall ar allt toppen har.
i helgen hade vi mordartraningar som vanligt (vi borjar numera varenda pass med 2000ben. och nej, vi anvander aldrig fenor bar vi kor ben. och nej, starttiderna ar inte okey och vi far typ noll vila) jag var pa zoo och korde moppe, var ute pa middag och at glass.
maggie och sam flyttade till arizona i tisdags, sa nu har trish flyttat in hos dan i stallet for maggie, och jag har val mer eller mindre flyttat in jag med den senaste veckan eftersom mitt rum ar sant kaos pga min oformaga att packa.
traningarna tar dod pa mig, men det kanns anda som att whitney vet vad han pysslar med och jag tror att jag kommer trivas bra med honom. korde bland annat 6*150max fran pall '6.00 i gar. 3fj 3me.
det var inte sa kul. har har ni lite bilder fran vad jag pysslat med de senaste dagarna.
dan forsker lara mig kora moppe. gick ratt bra till slut!
nagra av oss var pa zoo och kollade plan annat pa deras nya lilla lejon. assweet!
dan och jag lagade middag, blev asgott.
ja ni, det var allt for denna gangen. ska kaka frulle, ta en powernap coh sedan pallra mig i vag till traning nr2. det suger lite att ha 1a traningen 7-9 och andra 1.45-4. blir lite for lite vila mellan och man hinner lixom inte gora natt vettigt med dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0