Helgen dårå..

lördagen då.
partyt var galet. så mycke folk öer allt, helt sjukt! partyt började alltså vid 9 (direkt efter morronträningen) med eggs&kegs hos maggie. dom hade fixat ägg, pancakes, bacon till frulle, och sedan var det fullt ös medvetslös från då och hela dagen. carro, kommer bli awesome nästa år då du också är här, och ni andra tjejer borde pallra er hit då och va med. galet va de. somnade klockan fem (på eftermiddagen) och vaknade vid sju då dan och jag knallade över till mitt hus, beställde pizza och kollade harry potter och somnade igen. ganska så awesome dag faktiskt.
jennah jag och amanda på frukosten
simmare vid huset på mifflinstreet där vi hänge största delen av dagen
beer pong på maggies veranda då vi åt frukost
jennah och dirk hemma hos mig under en 10min paus mitt på dagen
killana ute på gaten (kolla allt folket i bakgrunden!)
huset där vi hänge
mina favorit freshmen, dan, chris och hans flickvän
.
söndag.
bjöd som valigt på sovmorron, pancakes och plugg. men för att spejsa till det lite så ruby, brandon, austin, dan, dirk och jag passade på att ta en paus i plugget och åka skridskor en stund. jösses, de va en upplevelse kan jag lova! dan och dirk hade aldrig åkt förut, och det var himla kul att se dem halka runt på isen kan ja lova! dirk körde den lite mer försiktiga taktiken och höll sig längs kanten i alla fall i början. dan körde rakt ut i mitten och blev typ stående, eller eventuellt sittande, där.
kul va de i alla fall. men nu är det tillbaka till verkligheten som gäller. sista veckan innan finals drar igång, och jag har massor massor massor att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0