freedom!

gårdagskvällen var ju grymt bra! vi hängde hos frida och hade det mys innan vi drog till NH. väl där, galet mycket folk, sjukt varmt och riktigt bra drag. rebecca och fiona drog väl igång någon gång efter ett och då var det kaos. helt seriöst! man hade väl några centimeter att röra sig på i den störda värmen. men det var grymt bra! riktigt crazy kväll.

efter alldeles för få timmars sömn drog jag till skolan för att skriva mitt sista prov på gymnasiet. gick väl inget vidare, men nu är jag klar. jag är klar! fyra år på katedral är över. det känns så sjukt! log hela vägen hem från skolan och när jag kom hem började jag typ tjuta. det känns så himla bra verkligen!


förra året med klassen. samuel och jag borde kanske köra någon variant i år!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0