fest i hela huset

dags för mig att dra mitt strå till stacken. nästan en månad sen sist jag skrev något här. måste vara något slags rekord. FLORIDA var, som ni säkert redan förstått, hur bra som helst. det bästa lägret jag någonsin varit på, riktigt roligt. langar några godingar från min kamera!























sedan vi kom hem har jag hunnit mysa med massa härliga människor, gått i skolan och tränat. i helgen ska vi till borås för att simma GP, men innan dess ska jag på talanggruppen, fika med madde, gå på olivias teater och avverka någon lektion i skolan. livet är rätt bra just nu ni!

Kommentarer
Postat av: c

HAHA. snygg badmössbräna på bilden med dig och oskar.

2011-05-05 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0