bildbomb

nu var det väl ett tag sen jag skrev nått här. blir lätt så. men den här gången ska jag langa massa bilder från de senaste två dagarna. börjar med fredagen då becka och jag var ute på äventyr.


lunch på ikea. kötbullar såklart!


shoppade godis på cloetta.


tatuerade mig i smyg.


lördagseftermiddagen bestod av bal. stod i kö i en timme typ.


ena sidan fylld med fina danspar.


andra sidan.


en av danserna, stjärnan.


supersnygga carro och thomas efter dansen.




superstiliga. frida och alex.


alla fyra. ganska längesen sist vi alla var med på ett och samma kort.


så fina!

vet inte om det blev någon "bildbomb". men tolv bilder blev det till slut.
feta dagar!

Kommentarer
Postat av: Martina Granström

Ååh vad fina, Carro och Frida! Sjukt vackra verkligen!

2011-05-29 @ 18:33:12
URL: http://martinagranstrom.se
Postat av: frida

Tack så mycket martina! :D

2011-05-29 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0