åt samma håll

filbyter gick väl sådär. lite upp och lite ner, som vanligt. skönt att det är över en månad kvar till SM, känns som att det ska räcka för att ordna till tekniken och få upp snabbheten. som vanligt var det även i år riktigt fint väder under tävlingen, brukar på nått konstigt sätt oftast vara det, vilket resulterade i en schysst bränna.



idag är jag (och fem stycken till) simlediga. var ändå uppe vid sju imorse för att skjutsa pappa till jobbet. ska försöka använda någon timme till lite plugg innan jag drar till skolan för en historialektion. känns bra att det närmar sig slutet nu. kan tänka mig att jag nästa tisdag klockan 11.00 känner mig jävligt lycklig. fyra år på katedral är då avklarade. crazy bananas ni!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHA så himla kul, sanna aka kräftan? ;)

2011-05-26 @ 21:55:12
URL: http://knell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0