ASBRA DAG!

låter som tjejerna har haft en bra dag hemma, och jag fortsätter med det positiva för även jag har haft en grym dag!
började iof lite sisså när jag och dan försov oss till morronträningen. han råkade stänga av min mobil i stället för att trycka snooze, vi vaknade igen 10min innan räningen började. hann nästan i tid ändå!
.
efter träningen drog jag hem en snabbis innan jag mötte upp julie för att käka frulle på pops. där efter bar det av til biblioteket för matteplugg, tog en lunchpaus på potbelly, mer plugg, somnade en timma i en fotölj på biblioteket och hade sedan min matte final som gick rätt okey.
det var min sista final, vilket innebär att jag är KLAR MED MITT FRESHMEN ÅR!! galet.
efter det lagade trish, julie, kirby och jag middag, och sedan hade jag och mina favvis freshmen lite födelsedags-tårta-mys för trish som fyller år i dag.
.
men det bästa har jag inte kommit till än. bästa är att vi äntligen fått en ny coach! han kommer hit på torsdag, och tog sim tom tid att ringa mig och ett par av de andra simarna på laget i dag. tyvärr missade jag samtalet då han ringde under min exam, men får ringa tillbaka i morron. han kommer hit på tordag och ville eventuellt träffa några av oss torsdag-fredag för att sedan möta hela laget på lördag. spännande!
.
eller föresten, det blir en delad första plats på bra saker som hänt i dag. dan fick reda på att han kvalade in till det australienska landslaget som ska till world university games i kina i augusti, vilket jag klassar som en bra sak det med. jösses vad spännande och så himla grymt! asglad va han, vilket man ju kan förstå!
.
sen nått annat kul va att jag såg en tvättbjörn med tre ungar på vägen hem. assweet! ville ta med mig en hem, men det fick jag inte. osis, hade annars varit ett gulligt litet husdjur tänkte jag..
.
men nu är dagen över och jag ska kila över till maggie dan och tariq och hänga där en stund innan det är bedtime, och i morron börjar mitt SOMMARLOV!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0