Till the world ends

jösses vad skönt det är att ha lite ledigt från simningen. plötsligt har man hur mycke tid som helst ju, men får jag något vettigt gjort? nae va.
sämst.
har mest suttit på mitt golv och gjort lite läxor/skypat/checkat facebook/tvättat och städat i dag. så jag har väl fått e del gjort, men inte så mycke skol jobb.
men de får va okey för ett par dagar, men i morron ska jag ta tag i mitt liv igen. börjar dagen 07.45 med en engelska diskussion, de e ju kul lixom. sen blir de läxor och sånt, och så borde jag fixa nån som kan fräsha till min cykel. och så vill jag köpa en soda streamer. och läsa klart en bok. och se en film (båda är till en av kurserna jag tar). och så skulle jag vilja se på simtävling också. och handla mat. jag har typ bara ägg i min kyl. jag hade broccoli också förut, men den åt jag upp till linch i dag. gott vare.
nejmen jag känner lite som så att jag inte har så mycke spännande att dela med mig av egentligen, så vi avslutar nog här. ska dra en till skype innan det blir filmkväll.
lite party-paus i kväll så att säga.
.
en sak till. lyssna på låten. är inte dirr värsta britney fanet, men denna gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0