Those words, They never go away

i måndags kväll lagade jag och emma middag här hemma. blev svenskaköttbullar (jämnt när jag är med och lagar mat vill folk laga köttbullar. 1.jag tror inte ans att det är svenskt. 2.jag är verkligen inte så bra på det!) i vilket fall blev de goda och det blev en mysig kväll. nice att umgås lite med henne sådär.
.
i går hade jag skola mest hela dagen och spenderade kvällen på fetzer. hade även möte med lite folk som ska ha hand extraom student athletes. de ville fråga lite vad vi tyckt va svårt och hade velat hahjälp med å så, så de verkar som de de gör är vettigt!
.
i dag sen hade vi lite möte med erik i morse. saker som eventuellt kan bli jobbigt skulle diskuteras, men han sa att vi inte skulle oroa oss så ska försöka låta bli. sen skola efter det, och vid lunch stack ruby och jag och simmade. skönt, men man märker verkligen att de va ett tag sen sist...
snart kommer ruby iaf hit igen så ska vi laga middag till oss, jennah och trish. mysigt sådär vettni.
.
bilderna har egentligen inget med inlägget att göra, men de e mindre viktigt. ett par bilder fårn helgen i minneota. bild ett är berg och dal banan inne i köpcentret vi var på (sjukt stort!), 2 är tävlingen (galet mycke folk!) och 3 är dan på prispallen (långt bort men bättre än inget!). enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0