leaving home

idag är jag sjuk. det är tråkigt! mådde inget vidare igår, tränade och mådde sämre. imorse vaknade jag med fucking halsont och feber. nu känner jag mig lite bättre! kör gärnet på te, halstabletter, vatten, ipren och hoppas att det är mycket bättre redan imorrn.

inatt drömde jag så sjukt många och konstiga drömmar. den senaste, som jag kommer ihåg mest ut av, handlade om mig, frida och samuel. vi var på någon fotbollsarena och blev jagade av något gäng som vi slogs med. vi försökte fly genom att springa, klättra genom fönster, dra en kille i var sitt ben åt var sitt håll och så vidare. helt normalt! vart får man allt i från egentligen?

ikväll spelar LHC. jag har på mig min "go blue" t-shirt nu, tänkte att det skulle hjälpa dom att vinna. tror att det kan funka! eftersom jag inte har så mycket att göra idag så ser jag fram emot matchen ikväll, 19.00 på TV4 sport. värt!

känner att jag bara levererar massvis med rolig info i det här inlägget. är så himla uttråkad! kan ju berätta att det är snö ute nu också. och det snöar just nu! kul. jag som trodde att det var våren som var här. men såg att det nästa vecka skulle vara 11 grader en dag. då är det vår! onödigt att snön kom idag för att försvinna så snart igen. men rätt åt snön, här har den ingen att göra.

har spotify premium i 6 månader nu också. väääärt! försöker fixa ihop lite spellistor. går inget vidare, jag är ju så sjukt efter vad gäller musik.

räcker det här? eller vill ni ha mer? lägger inte in en bild i det här inlägget, så att det blir ännu tråkigare... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0