Im an UW athlete. I can do anything in 10min.

NCAA var galet.
häftigaste tävlingen jag kört, och jag är faktskt riktigt nöjd med hur jag simmade! hela vårt lag simmade superbra och våra coacher har varit jättenöjda. dom är himla mysiga dedär tjejerna som jag fick åka med, vårt lag är härligt.
orkar inte skriva så mycke om sjlva tävlingen, kommer mer sen när ja fixar bilder.
men jag nåste berätta om dagen i går.
klockan 04.00 ringde klockan och vi begav oss mot flygplatsen för att flyga hem från austin. bästa var att fi flög 1a klass och blev väldigt bra omhänertgna! random folk frågar hur det gått, eller grattulerar om de redan har läst resultat.
jag vet inte riktigt hur mycket jag kan skria här. men vi kan ju säga som så att partyt började klockan 10 på morgonen på andra flyget, och fortsatte sedan i limousinen som hämtade upp oss på flygplatsen. dan mötte mig vid simhallen, gick hem och tog en snabbdush och fräshade till mig lite. partyt fortsatte hemma hos maggie, dan och tariq, innan vi drog vidare hem till amie för en himla massa dns och annat kul, och avslutades med en scooter tur hem till maggie och dan igen.
det var en galen dag och kväll med en himla massa skratt och skoj!
innan en lagkapp
beckie, jag, ruby och maggie
träffade tessan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0