i´m not scared of dying, I just don´t want to

lite bilder från den senaste tiden:


förra veckan såg det ut såhär när jag tittade ut.


jag var sjuk och försökte kurera mig med lite allt möjligt.


tappade nycklarna på hisstaket. går tydligen att göra det!


hade ont i magen så låg på golvet ett tag.


det blev vår och snön försvann.


hade historialektion.


hängde med den här snyggingen!


vad ska man säga? stackars barn.


mat på thai. muuuums!

ja, det var väl från förra veckan fram till idag. det har inte hänt sådär överdrivet mycket som ni ser, men det är skönt det. tycker om att bara hänga utan att göra något speciellt.

idag fick jag min födelsedagspresent av grabbarna. big brother 24/7! har redan suttit några timmar och bara tittat. riktigt fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0