Creeeepy

Vaknade inatt av att jag hade PANIK. Fattade först inte varför sen kom jag på vad det var; värsta mardrömmen EVER.
.
Började med att jag var ute, det var mörk och jag typ smög runt. Gick in i en lagerlokal och där inne hittar jag typ alla mina kompisar och deras familjer. De hade blivit kidnappade av värsta slaktarligan. Inne i lokalen ser jag massa flådda människorkroppar som hänger på krokar längst väggarna, skinnet var instoppat i stora ungnar som var inmurade i väggen och var på väg att eldas upp. De låg även kroppar i stora trälådor runtom och ligan skar typ ut köttbitar från människorna som låg på ett rullband där inne.
Jaaaa..... Helt normal dröm, right? Men slutade i alla fall med att jag räddade alla som fortfande levde sen körde jag hem dem till sig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0