All of the lights

dag ett är avklarad, gick ju som på räls som de så fint heter.
fick till två finalsimningar med båda våra lag,vilket var galet bra, och slutade med en 6e plas och en 5e plats, vilket också är himla bra!
det är så sjukt bra standard på tävlingen här, helt galet att det är så jämnt mella alla! hemma vet man lixom nästan innan vem som vinner, här har man inte en aning. det är så himla tight mellan alla och det är så många som är så bra. man räknar typ med att gå till final hemma, här måste alla verkligen vara på topp för att komma vidare. det handlar om 100delar mellan final och inte final, inte 10delar eller sekunder som det oftast är hemma...
ta tex min anmälningstid på 100fjäril som hemma i sverige gav mig ett svenskt rekord, och här ger mig typ en 40de plats i heatlistan.
i vilket fall som helst är det himla kul, och jag är så glad att mamma och pappa är här och hejjar, hänger lite med mig, och får se hur det går till och se alla dessa supersnabba simningar.
nu är klockan jättemycket och jag ska nanna.
ny dag i morron med 4*50me lagkapp och 100fj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0