studenten

jag hade världens bästa student! hela dagen var verkligen helt perfekt. det enda jobbiga med dagen var väl när carro missade studentfotot.. sämst. jag lyckades uppehålla fotoraferna ett tag, men till sist tog dom kortet utan carro. sen drack vi champagne och åt jordgubbar,
.
.

åt frukost i skolan,
.
lyssnade på britt-marie för sista gången, sjöng högt(men fint) och blev nerkörda när vi stod upp på stolarna, skrek på alla stackars ettor och tvåor,
.
sen var det dags för utspring,
.
sen var det flaket. hade inte trott att det skulle va SÅ kul!! alla var så glada och mysiga,
.
efter ett varv på stan körde flaket hem till axel där vi myste lite,
sen åkte alla hem till sina mottagningar,
klockan sju var det klassmiddag och jag o carro disskuterade förflutet, nutid och framtid med killarna vid vårt bord,
drog vidare till vincent för förfest i hans trädgård. mentor-susanne hängde med och höll lite tal samt fällde några tårar,
vissa i klassen ville va kvar hos vincent, vissa ville hänga med sitt nya snuttegull och vissa hade halsfluss. jag o carro mötte upp alex och hans boys och hängde med dom till platå. träffade massa galna männsikor och dansade tills det stängde. världens bästa dag, kväll och natt!!!!!!
.
.
.
drog till jönköping och tävlade sen på lördagen. blev sjuk på söndagen och åkte hem. hade feber och grejer. meeeeen nu är jag nog back on track igen!! har haft tre sjukt tråkiga dagar. ska nog vända det nu. från och med imorrn blir det action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0