2 veckor kvar..

om två veckor har jag och paddis lämnat landet. stört. började förbereda lite i deg genom att rensa ut bland baddräkter och tshirts och andra sånna där simgrejer. när jag hade radat upp mina baddräkter på vardagsrumsgolvet såg det ut såhär.
tror jag räknade till 27 vanliga baddräkter plus tävlingsdräkterna sen. lixom vart kom allt dedär ifrån?!? Men nu har det i alla fall rensats rejält bland dem, och bara de jag faktiskt tror att jag kommer använda nästa sommar fick vara kvar. bra jobbat till mig för den prestationen i dag!
nu blir d lite luch och sedan ladda upp inför kvällen som bjuder på spännande events med tjejerna, har en känsla av att de kommer bli en bra kväll dehär ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0