captivating

axel smsa förut och berättade att redovisningen vi ska ha inför ettorna är flyttad. TILL I MORGON! jahaaa men va trevligt. vi ska snacka om de olika samhällsinriktningarna. det allra bästa är att jag ska snacka om sam-kultur. jag mena, eftersom att jag absolut inte går det så vet jag ju extremt mycket om dom kurserna. eller nej förresten! det bästa är att jag inte har fixat min del av powerpointen än. eller nej förresten! det bästa är att susse är sjuk, så det kommer en annan lärare som ska filma allt så att hon sen kan se. eller nej förresten! det bästa är att det är en hörselskadad kille i den klassen, så vi ska snacka i mikrofon. ska nog rappa fram det jag ska säga.
.
vet alltså typ ingenting alls om det jag ska prata om. snacka om att improvisation och charm dras till sin yttersta spets. får väl se hur det slutar. antar att vi får stående ovationer.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0