This place about to blow

jag äter typ jämt pasta här. jag älskar pasta och det går ju snabbt att laga och blir mer eller mindre alltid gott. men när vi skulle laga middag i går var jag extremt osugen på pasta och fick värsta potatismos rycket, vilket slutade med att jag och dan gick och köpte potatis och gjorde potatismos. han hade aldrig gjort det själv innan, och det enda dom hade att mosa med var gaffel, men vi kämpade på och till slut blev det asgott! värsta värt!
i dag är det för övrigt -23grader och blåser en del. inte sådär jätteskön 25min promenad till och från skolan, men nu är det gjort och förutom att ta mig till och från träningen tänker jag inte lämna huset. kanske blir mys och film med lindsey här i kväll eller nått. känns som en bra plan!
i morron är det föresten tävling igen. ska till green bay och tävla. tydligen är de inte så bra, så vissa av oss ska få simma lite "annrorlunda" grenar. får se om jag blir en av dem som får testa på nått nytt, vore ju lite kul att testa nått annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0