right here waiting for you

jag tittade på samuels och min bal idag. vilken härlig dag! fullt ös från tidig morgon till sen kväll. blir avis på frida och carro som har allt det roliga kvar (bal och student). deras balträning börjar nu på söndag och den 28:e maj är det dags. kommer så väl ihåg alla våra balträningar. hur svårt det var att få in snurrarna, vänstervalsen och framför allt, hur svårt det var att komma ihåg danserna. treor hit, sjuor dit, från - emot, tjejen under armen, lilla lyftet/stora lyftet. känns rätt sjukt att vi inte gjorde ett enda fel när det väl var dags sen. kanske tur det, men tanke på att vi tränade i 4 månader. kommer säkert gå lika bra för carro och frida. eller kanske inte lika bra. samuel och jag är ju lite av naturbegåvningar vad gäller dans. men nästan lika bra kan vi ju hoppas på. i vilket fall är jag säker på att tiden kommer gå så galet snabbt den här våren, så snart står vi där den 28:e maj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0