Oh na na, whats my name?

jahopp, så har vårterminen dragit igång då. skönt, äntligen dags att få suga i sig massvis med ny kunskap!! från och med nu och fram till sommaren blir det matte, engelska, geografi och scandinavian studies som står på schemat. tror de blir en bra blandning dedär, aven om scandinavian studies ser att bli lite av en pain in the ass med galet mycke läsning...
en skillnad mot förra året är att vi numera bara har en träning tisdag och torsdag. förut körde vi ju två pass alla dagar, men nu kommer vi alltså ha två lediga eftermiddagar. oh happy day!
min första lediga eftermiddag hann jag med att hämta ut min scholarship check, gå med den till baken, få papper med mina böcker för året, hämta ut mina böcker (jösses vad många det var!!), handla och även lite plugg i förebyggande syfte. väldigt effektivt, speciellt med tanke på att allt tar extra lång tid då det är massvis med snö och jag måste gå över allt.
25min promenad hem med alla böckerna i snön var lite lagom mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0