hypokondriker

idag vaknade jag upp med halsont, huvudvärk och frossa. fick efter frukosten även ont i magen. kände att jag hade en kanondag framför mig! eftersom jag inte har tid att vara sjuk nu pallrade jag mig ändå ner till träningen och tur var väl det för nu mår jag mycket bättre. halsen känner jag fortfarande av, men huvudvärken och frossan är borta. ont i magen har jag inte heller, men det kan ju i och för sig bero på att jag inte ätit på 8h. var förbi hemköp och köpte massa c-vitaminer och en ny tandborste. ska nog lyckas få ordning på dehär ni! har ju 13 distanser att simma på JDM i helgen, det vill man ju för guds skull inte missa.


jag och modellsammi. ni har ju tidigare sett honom på JC reklamen runt om i stan, men snart lär ni se honom på fler ställen. modellagenturerna drar i honom från alla möjliga länder just nu så det tar nog inte lång tid innan han är uppe på affischerna igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0