How bad i need you now

tisdagar är rät nice. ledig eftermiddag och tid att fixa saker som man inte hinner annars, typ gå och klippa håret. värt!
annars har jag lagt en massa tid på att försöka jobba i förväg lite skolgrejer. på torsdag åker vi iväg på quad duals, tävling mellan oss och tre andra skolor, så missar en och en halv dag i skolan, vilket måste jobbas ikapp.. ska bli kul med en lite större tävling sådär! tror det är den sista innan big10, lite scary faktiskt!
i lördags var det förresten fotbollsmatch. som ni vet är jag ju otroligt insatt när det kommer till all slags idrott och satt självklart bänkad framför tvn med lagets tröja på och hela baletten... i bland kan ja tycka de e lite synd att vi inte är lika sportsliga i sverige som dom är här, då blir de nästan lite kul ju. visst är väl jag kanske mer ointresserad av sport än medelsvensken är, men ändå. det är ju inte direkt så att det ser ut så här hemma hos så många familjer då det är dags för fotboll eller nått på tv.
hade vi också kört all in så hade kanske till och med jag varit sportintresserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0