Cuz I, I'm in love with this feeling now

i natt var första natten på länge jag faktiskt sov ensam, har blivit en del slumber partyn den senaste tiden.. måste säga att även om det är mysigt med sällskap är det rätt nice att ha hela sängen för sig själv och inte ligga uppe halva natten och prata i stället för att bara krypa ner mellan lakanen och somna på direkten.
annars har jag varit duktig i dag. hämtade ett paper som jag fått påskrivet, lämnade in det på ett annat ställe (glömde dock skriva på det själv så måste gå tillbaka i morron bitti..), köpt kuvert, fyllt i papper som ska hem till sverige och lagt i kuverten. nu ska de bara skickas iväg också, och det ska jag göra på väg till träningen. effektivt!

Kommentarer
Postat av: c

MOHAHAHAH! Var det bara jag som fick upp väldigt intressanta bilder i huvudet nu?:P

2011-01-26 @ 21:35:49
Postat av: f

Hahhah becka har fullt upp där borta ;)

2011-01-26 @ 21:48:52
Postat av: s

haha! då vet vi, och alla våra läsare, att du är buisy om nätterna...

2011-01-26 @ 22:03:28
Postat av: r

asså de va INTE så ja menade!!! Kompisar kommer och stannar över, snacka om misstolkning!

2011-01-27 @ 01:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0