countryroad

idag och igar har bjudit pa kalasvader! det har i skuggan varit runt 35 grader, det vill saga att det i solen ar riktigt varmt. hur harligt som helst! hoppas pa att de tre dagar som ar kvar ocksa bjuder pa bra vader. forra veckan var det lite sissa med moln och regn.

imorgon ska vi pa utflykt nummer tva. i sondags akte vi speedbat till ett par fina oar, bland annat monkey beach som man forstar pa namnet ar full med apor. jattehaftigt! men imorrn da ska vi dyka med tuber. alltsa snorkla med undr vattnet med luft. ar just nu lite nervos for att jag ska fa panik eller for att det ska komma en haj eller manet. men jag tror att det kommer bli ashaftigt!

har ju shoppat en del ocksa. inte bra for ekonomin. just nu har jag 200 bath kvar, typ 50kr alltsa. stabilt! men det finns jattemucket smatt och gott har nere och det ar ju GALET billigt. igar kopte jag lite nagellack som kostade mindre an 5kr styck. har jag sagt att massagen kostar under 75kr for en timme? helknepigt alltsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0