Baby its cold outside

jösses vad kallt det är ute! och i morron ska det dessutom bli ännu kallare och ännu blåsigare, känns inte sådär asmysigt dirr.
skönt att jag bara har en lektion i morron iaf. engelska i en timme och sedan lite småpyssel jag måste fixa med, men sedan tänker jag hålla mig inomhus resten av dagen. bra plan!
annars hade vi ju ledig eftermiddag i dag igen. nice! passade på att få lite papper påskrivna av folk, hämta ut busskort (även om ja nog aldrig kommer använda det) och laga köttfärssås. så nu har jag 9 portioner i frysen för dagar då jag inte pallar att laga mat. skitsmart!
nu är det snart middagsdags så ska klä på mig och kila över gatan för att få lite middagssällskap. roligare än att äta själv, har tappat bort mina roommates i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0