åh du underbara tisdag!!!!!!

är hemma på det mysiga tretimmars-hålet nu. lagade mat nyss. kokade så mycket spaghetti att det skulle mättat hela den nordkoreanska armén. skulle göra carbonara med. tog fyra försök innan jag lyckades med en sås utan klumpar. och då hade jag använt upp all mjölk som fanns. drack vatten. och sen har jag tappat bort min engelskabok med. måste alltså lyckas charma mig till en ny. synd bara att charm inte biter så bra på herr strule. besvärliga tider detta.
.
här kommer fet bild på mig o becka i florida. va några tanter som fråga om de kunde få ta en bild på oss när vi fejkade att vi va gravida. visstvisst sa vi. all publicitet är bra publicitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0