So cute, playing in the snow!

vilken nice dag det blev då!
började med morronträning som var väldigt chill. (promenaden dit med snö upp till knäna var typ värre än själva passet). två veckor kvar till big10 och vi toppar typ mer än var vi gör sista två dagarna hemma innan ett mästerskap, mysigt.
blev sedan övertalad av dan att vi absolut borde göra pancakes till frukost, trots att det inte är söndag, så vi fick med oss austin och karissa hem på frulle. rundade av förmiddagen med en powernap och lite mys innan vi drog tidigt till träningen för att möta upp lite folk och leka i all snö.
jösses vad kul vi hade!
galet mycke snö, och en australiensare som aldrig blivit mylad/mulad/whatever de nu heter förut. jag tog på mig ansvaret att premiära det för honom, check på den.
eftermiddagsträningen var ett fartpass som inte var alltför hemskt, och nu har jag käkat middag och ska göra lite läxor innan det blir tidig bedtime för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0