SNOW DAY!

åh vad synd att det ska vara sån snöstorm i morron så att skolan är stängd och vi inte har några lektioner. verkligen jättetråkigt att inte behöva pulsa i snön och svinkall storm till skolan för lektioner, speciellt eftersom jag hade förberett mig JÄTTEMYCKET inför engelskan och geografin i morron.
NOOOOT!
moahahahah, ledig daag! oh happy daayyy!!
men än så länge är träningen inte inställd, får se om vi har sån tur att den också blir inställd. ganska så mycke tvek på den. men i vilket fall som helst kommer vi få en grym powernap efter träningen! awesome!!
nästan så illa ser de ut utomhus. jag blåste omkull på väg hem från skolan. inte alls pinsamt. gick på en isfläck täckt med snö, halkade samtidigt som det blåste skithårt och plötsligt låg jag på marken. jo men de går nu bra vettni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0