Slut på Big10 för denna gången

hemma igen.
himla skönt måste jag säga!
är galet trött efter 4 timmars sömn i natt, och har två riktigt sugiga dagar framför mig, men efter tisdag ser det ljusare ut så det är ju alltid nått!
sista dagen på tävlingen gick riktigt bra den med. vi vann vår lagkapp och jag var 7a på 100fr. orkar inte skriva så mycke om de, som sagt får ni fråga om ni vill veta.
har tre exams och en engelskauppgift att klara av på två dagar, känns som det kan bli intressant då jag inte har haft tid att plugga nått medans vi varit borta. asnice. blir hetsplugg nu ett tag, och sedan ska jag kila över till dan och hänga där ett tag. hans föräldrar kom hit i fredags så får säga hej till dem med. känns som bra planer en söndagkväll sådär.
har en del bilder från tävlingen, men de får vi ta en annan dag!
ON WISCONSIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0