Pinsamt moment

hade inte denhär bloggen haft så många läsare utan det bara hade varit vi fyra som läste hade jag haft en jävligt pinsam och ganska så kul story från i går kväll för er tjejer. men eftersom det är liiiiite för många läsare här så går det bara inte att skriva. det är nog bäst så.
frida får uppdatera er i stället. kan ju säga att jag skrattade så jag grät när det hände, och mina room mates skrattade fortfarande i morse...
.
iaf. är nästan fördigpackad och mer nervös än jag någonsin varit tror jag. jösses. ska fixa det sista och sedan bär det av. sju timmars bussresa, party party. får se hur de går med uppdateringen medans jag är borta, ska göra mitt bästa. annars får ni hålla koll på hemsidan, de brukar dyka upp lite high lights där!
håll tummarna för mig, känns som jag kan behöva det för at inte svimma på startpallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0