No hands

okey. först och främst. mysig valentines day i dag. lyckades laga asgod middag utan att sätta igång brandlarmet, vilket verkligen inte händer ofta, så det var något utöver det vanliga. bra jobbat till oss!
dessutom hade min ena roommate bakat kakor dagen till ära. eller bakat och bakat. tagit ur dom ut lådan och lagt in dom på en plåt i ugnen och tagit ut dem igen. goda var dem iaf och ganska gulliga. se bara så fina dom var:
i morron åker vi iväg för big10. jag är nervös så jag tror jag kommer dö när jag väl kommer dit. redan på onsdag kommer vi simma lagkapper, och det ser ut som att jag ska simma först i bland annat 4*200fr lagkappen. ska bli sjukt kul, men galet läskigt med. eric är aspepp och har höga förväntningar, vilket både är kul och skrämmande. men vi får se, en sak i taget. bara att försöka slappna av och göra det man ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0