loca

just nu ligger jag i sängen med datorn på magen. har tänkt att ligga kvar här ett bra tag till. det är ju faktiskt studiedag idag. fram tills träningen klockan fem har jag verkligen ingenting planerat, känns så skönt. ska nog kolla på film och äta lite jordnötsringar senare. en tisdag liksom.

igårkväll var jag hos frida för att fira hennes födelsedag. de andra (frida, carro, olivia, emma, hanna och klara) hade, förutom födelsedagsfirandet, uppladdning för utgång. vissa var mer laddade än andra om en säger så. himla roligt och längesen jag garvade så mycket ÅT någon/några. brukar vanligtvis garva med folk, men den här gången var det verkligen åt. lämnade av tjejerna på sliver runt elva innan jag drog hem och sov. riktigt rolig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0