little bit too much

dom första dagarna som 19 har varit braaaa. helgen ser inte sämre ut om man säger så. imorgon ska jag öppna lite fler paket och äta tårta. sen är det jsmfest hos gustav som gäller! och sen lite utgång på det. lördagen klingar fint i öronen kan man säga alltså. sen har jag ett inplanerat samtal med ekelund på söndag. längtar dit, har massa att säga och massa att höra. just det ja. rättskunskap 90 sidor på måndag och matteprov 3 timmar på tisdag. ja men jag får väl se när jag ska klämma in den pluggtiden. känner att det nog kan bli liite tight.
.
hade planerat mys ikväll. men olivia smsade och sa att hon fått en överdos av mig idag. hon behövde tydligen återhämta sig om hon skulle klara av att se mig imorrn. mm det va ju snuttigt det.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0