just can´t get enough

mitt alarm ringde aldrig imorse. hade ju kunnat sluta illa det. men! belive it or not så vaknade jag av mig själv klockan 5.03. VEM vaknar 5.03 av sig själv?? i alla fall. hade då alltså sju minuter på mig att ta mig till träningen. förvandlades till wonder woman och hann. typ. väl där så kändes det som jag skulle drunkna, PLUS att jag hade blommig-falukorv-låten på huvudet hela träningen. sen sov jag lite, va lite i skolan och sen tränade lite till. och imorrn har vi inga lektioner! tur för mig, har psykologiarbete som ska in på onsdag. har inte kommit så långt med det än om man säger så.
.
såhär fräsiga råkade jag o olivia va i skolan en dag.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0