Jag kan andas igen!

jag överlevde, klar med mina exams. så sjukt skönt! hade nog inte pluggat tillräckligt och det gick nog inte riktigt så bra som jag egentligen hade velat. men det har varit lite mycke den senaste veckan så det får vara okey för denhär gången..
vad händer annars då.
i går var en sjukt stressig dag som verkligen gick non stop från morronträning klockan sex till att jag somnade vid 11. humöret var nere på botten efter eftermiddags träningen men blev betydligt bättre när jag, dan och hans föräldrar knallade iväg och åt middag tillsammans. blev ett mexikanst ställe som var jättemysigt! åt god mat och till slut blev det en väldigt nice kväll.
i dag var det skola hela dagen och nyss var jag iväg och sa hejdå till dan och tariq som skulle knalla iväg till bussen mot deras big10. killarna kör en vecka efter tjejerna, så dem åker i dag och kommer hem lördag kväll.
ska städa mitt rum/packa upp allt från tävlingen och sedan handla mat. glömde handla innan vi åkte på tävlingen och kom hem till ett mer eller mindre tomt kylskåp. kändes sådär.. men de ska ordnas snarast!
tänkte lägga upp massa bilder från tävlingen men internet samarbetar inte riktigt så ni får bara en just nu, kommer kanske fler lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0