Im having such a good time

om en vecka är vi iväg på big10. ska bli galet kul, och nervositeten börjar redan komma så smått.
enda sen jag kom hit har ju träningen varit väldigt annorlunda mot hemma, och även toppningen nu är annorlunda. sen jag kom hit har ja inte alls kört lika mycke kondition/f2 pass som hemma. hemma är det ju mer eller mindre alltid sådana pass, här är det mycke mindre. är ju i sprint gruppen, vilket betyder mer fokus på styrka och power grejer i vattnet och detaljer.
detaljer är något vi jobbat etra mycket med nu under toppningen, vilket är kul! för ett par dagar sedan fick jag komma in tidigare till träningen för att bara träna fjärils vändningar 20min innan resten av laget kom. i morse fick jag och ruby simma 25or där vi skulle pricka olika tider och där eric kollade tektik, uppgångar och målgångar och vi fick hjälp med sådant. någon gång nu i veckan ville eric att jag skulle be dan hjäla mig med mina "sista kickar under vattnet inann uppgången". lixom, har jag någonsin tidigare fixat med sådana detaljer som de sista kickarna lixom? de första är tydligen bra, men de sista är lite för stora.
dom säger ju att de små detaljerna gör stor skillnad, så de e väl bara att hålla tummarna och hoppas att de stämmer!
.
för övrigt var min 1.5timmes konversation med sanna i dag inte helt fel, you made my day. fick lite info om gårkvällen, och tjejer, jag ser redan fram emot mailen från er med er side of the story så att säga. läste mailet från sanna i dag under mattelektionen. bad idea att läsa ett kul mail i en knäpptyst sal så man börrjar fnissa okontrollerat och alla stirrar på en. ett litet tipf, skippa det. men iaf. keep up the good work tjejer, ni kommer ha en awesome vår och sedn en ännu bättre sommar när vi allihopa kan göra stan osäker. saknar er lite och ser redan fram emot de! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0