hjärtis

alla hjärtans dag igår ja. dagens bästa var att jag tydligen hade gratis mms hela dagen. kan ju säga att jag utnyttjade det till max. det fuckade upp hela min dag faktiskt. allt jag gjorde arkiverade jag i en stilig bild som sändes iväg till olivia. aaej men det va kul vare!! hann inte plugga så mycket mellan alla dom där mmsen kan jag säga. så jag kunde tyvärr inte prioritera matteprovet idag. synd kan man tycka. men vad ska man göra.
.
här kommer bild på asrolig maskin som gustav hade i sin källare. gömde sig mycket spännande i den källaren alltså.
.
imorrn kan jag lova en bild på en tavla som muffan o samme målade i lördags. estetiska killar vi är omringade av, det må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0