GRATTIS HJÄRTAT!

This blog goes out to the birthday girl in linköping. happy birthday! hope all your birthday wishes come true. remember you only get one birthday wish so use it wisely. i suggest you use your wish to meet an extremly hot guy while out partying tonight.. haha im guessing that while you are reading this your head is in a lot of pain, you are struggling to open your eyes and your legs are hurting from "dancing" to much! If this is the case, i applaude you on have a successful night!
.
dan ville också få säga grattis till dig fridiluu. satt precis å klurade på om jag skulle lägga in en söt eller en ful bild på dig här till inlägget. du vet bilden från paris när du och cp var där och tävlade och jag var och kollade? och vi har en bild när jag hänger över kanten och pratar med er och du står på ett ben i en hemskt kul pose och gör en grimage som jag inte vet hur du lyckades med, men som får mig att skratta varje gång jag ser den? japp, den tänkte jag lägga upp, men bestämde mig för att spara det lite. vet inte om omvärlden är redo att se det riktigt än. kan kanske bli lite too much så att säga.. hahah! men en dag så kanske, vem vet..
love you fridiluu, hoppas din kväll var amazingg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0