Fredag in my heart

i går efter träningen blev dans lilla fjärils session med mig faktiskt av, believe it or not. han skulle fixa med min streamline, mina kickar och uppgången (jag som bara trodde de va kickarna som va tokiga, men icke..). gjorde mitt bästa och försökte lyssna och göra som han sa. (även när han gav mig en orange plast-kon att stoppa händerna i och simma under vattnet med. vart får han allt ifrån lixom?)
sen på träningen i morse satt eric och kollade på mina frånskjut och uppgångar å dedär å sa att det såg riktigt bra ut! tack tack lixom, va ju bra att de hjälpte att simma under vattnet med plastkonen. 30sek senare hör jag honom skrika tvärs över bassängen: "du, dan! vet inte vad du och becka tränade på i går kväll egentligen. men vad det än var så gillar jag det, bra jobbat!"
tack eric, sweet!
powernap och sedan träning. i kväll blir de middagsmys med jennah och trish. tänkte göra gino till efterrätt, där emot börjar jag få lite idetorka vad det gälller maträtter. om nån har förslag så är det välkommet, det är skitsvårt att hitta på ska ni veta!
efterrättsplanen, frågan är vad vi ska äta innan dess.. känns som man kanske borde grunda med vanlig mat inann man går på dedär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0