Dag 1- Check!

jösses hörrni, dehär e ju galet!
eftermiddagen börjar lixom men att föräldrarna står med skyltar och vrålar i lobbyn här på hotellet när vi kommer ut ur hissen och går ut till bussen. sen gick resten i ungefär samma anda, fullt ös medvetslös!
team stretching vid poolen, insim, pepp talk och sedan drog det igång.
1a lagkappen var 4*50me, SOM VI VANN!!! asspännande, asskoj, asnervöst, asläskigt, aspepp, asskakig. allt på en och samma gång. men jösses vad kul det var, och inte helt fel att börja med en vinst sådär!
2a lagkappen var 4*200fr. fick simma först och persade rätt ordentligt. tiden säger väl inte er så mycket så de spelar inte så stor roll, men pers va de iaf och coacherna var jättenöjda. resten av laget simmade riktigt bra dem med, och det räckte till en 5e plats vilket var riktigt bra det med!
annars måste jag berätta om hejjarklacken vi har. föräldrarna har allihopa på sig wisconsin grejer, så klart, och skriker som aldrig förr. och det är MÅNGA föräldrar här, och ljudnivån innan frisimslagkappen var något utöver det vanliga. helt galet asså! visste inte vart jag skulle ta vägen när jag stod där på startpallen, redo att köra, men publiken bara fortsatte skrika så vi fick vänta aslänge. sjukt coolt va de iaf, och första dagen var bra!
ni ska jag sova, är skittrött efter att ha varit så nervös hela dagen. i morron är jag ledig på förmiddagen och simmar bara 4*50fr final på kvällen.
MYS!

Kommentarer
Postat av: s

bra jobbat becka!! :)

2011-02-17 @ 09:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0