coming home

träningen imorse var köttig. uppvärmningen bestod av massa ben, inte så kul med tanke på gårdagens styrka och dagens träningsvärk. därefter 1800 meter med monofena och sen lite frisimsarm i tröskel på det. i eftermiddag skulle det vara "lättare" simning. ser fram emot det!

efter träningen drar vi direkt till kompanigatan för att fira sammi. kommer bli awesome!!



just det. tänkte ju att jag skulle sove en timme eller två efter träningen och innan skolan. gick inte så bra, var tydligen inte tillräckligt trött. fick i vilket fall ett sms under den tiden jag faktiskt sov. kollade på det när jag hade vaknat. det var från basse och det var på franska. tyckte det var jättekul och lite gulligt. började liksom "bonjour mon petite amie!". efter att jag hade svarat fick jag veta att han skickat fel. kul då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0