Bullbak!

gårkvällen började med middag på noodles med lindsey och julie.
.
.
fortsatte sedan här hemma med: BULLBAK! vi fortsätter vårt skandinaviska tema med kanelbullar. var lite knepigt då vi 1:inte har någon visp, 2:inte har någon kavel, och 3:har en ugn som bara värmer underifrån och därför bränner bullarna lite smått i botten..
men vi löste problemen rätt bra. en kopp/mugg fick agera kavel, vi vevade med en slev, och när bullarna var klara skar man bara bort den lilla botten som var lite hård.
.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte vara sånn, men det ser ut som att du har gått upp rätt myckeet i vikt i USA. är de svårt att hålla vikten nere där borta ??

2011-02-27 @ 21:47:38
Postat av: R

jag har faktiskt gått upp lite. men jag har ökat % muskelmassa och minskat % fettmängd enligt de DEXA scans som vi får göra (en maskin som mäter bla bendensitet, muskel massa, fettmängd och vikt) så jag är inte så orolig! :)

2011-02-27 @ 23:27:34
Postat av: Lingon

ja jag får hålla med, det är inte lätt att hålla sin vikt i USA, men som simmare är det vikt åt rätt håll... Sålänge men inte chillat i typ 3 veckor hahaha ;)

2011-02-28 @ 05:11:31
Postat av: Sara

hahaha vad fint ni löste problemen! bra att du bidrar med lite svenskt kaffebröd ;) vad var det som ligger på pastan från restaurangbilderna förresten? bröd? omelett?

2011-02-28 @ 23:08:08
URL: http://knell.blogg.se/
Postat av: R

eller hur, man tar vad man har lixom.. haha. det ar grillad kyckling och pasta med nan slags sas. asgott :)

2011-03-01 @ 01:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0