BRA FREDAG DETTA

hade redovisning på svenskan idag. eller ja det va mer av ett litet framträdande man skulle göra. jag o carro skulle låtsas göra en arbetsintervju på olivia. vi hade inte förberett en sekund. grupperna innan låtsades att dom skulle söka jobb på mcdonalds, intersport o sånna random grejer. precis innan vi skulle fram så kom vi fram till att bryta mönstret lite. olivia fick göra en anställningsintervju till delfinskötare. haha höll på skratta ihjäl mig så många roliga frågor vi kom på och så klockrena svar olivia klämde ur sig. och nu är det sportlov!! hur skönt som helst.
.
är så sjukt trött just nu. gick upp 4.45 i morse och hann bara sova 30 min sen efter det. men gud, kommer ju typ dygna idag kom jag på nu. aja, så fåre bli! drar till 20åringen direkt efter träningen.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0