Bättre dag i dag!

jag önskar ni var här tjejer, tävlingen är GALEN. alla föräldrar är GALNA. läktaren är fullproppad med föräldrar, utklädda i respektive skolas färger med pompomps, ballonger, skyltar, specialbeställda tshirts. ALLT.
När vi åkte till finalpasset i dag hade de lite "förfest"/get together i lobbyn och radade sedan upp sig så vi fick gå som genom en tunnel ut till vår badger buss. så himla söta!
finalpasset då. simmade först 4*100me lagkapp, som vi vann. asnice med tanke på gårdagen. alla simmade bra, men vi har lite smått här och där att fixa inför ncaa (japp, vi har klarat a-kvaltiderna och jag kommer få åka med! så sjukt häftigt!!!), men de känns ändå rätt bra. småsaker som förhoppningsvis kommer göra stor skillnad!
efter lagkappen var det 400medley final, och sedan var det dags för mig att simma igen. 100fj denna gång, och slutade 4a i ett väldigt jämnt lopp. sjukt kul att komma så bra till, sen att de hade varit ännu coolare med en medalj är en annan femma, men det komer fler år!
.
skulle kunna skriva hur mycke som helst känns de som. om stämningen, om vår wake up swim, team stretching, våra koordinerade outfits som varierar från dag till dag, om hur alla hejjar och är engagerade, hur man får en klapp på axeln och ett "bra jobbat!" från typ varenda en efter loppen, våra secret psychers, våra paket vi får hemligt från föräldrarna varje dag, ice baths, ligga med fötterna i luften, vår massör, vår typ sjuk/stretch tjej, coacher som nästan hoppar sönder bänkarna när de hejjar, hur glada alla är när någon får till ett bra jobb, vårt niceiga hotell rum....
men vi får ta de en anann gång. eller så får ni fråga om ni mot förmodan är intresserade. nu ska jag ringa hem till madison och säga god natt, och sedan krypa ner å nanna.
.
i morron är sista dagen. 100 fr och 4*100fr lagkapp. håll tummarna!
mitt och rubys hotellrum
medaljerna+sliten tjej med glasögonmärken och otvättat hår
föräldrrana har dekorerat alla simmares dörrar, sweet!
posters från min secret psycher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0