Lätta på hjärtat

Vad roligt att folk skriver lite!! :D Så tänkte jag kunde dra mitt pyttestrå till stacken. Jag har det lite tufft just nu. SURPRISE va, kunde man inte ana. Jag tycker träningen är jobbig, hatar att jag alltid är sist första 35 minutrarna, alltså benserien som vi har som uppvärmning. Folk tror ju jag e sämst bara för jag inte kan benspark!
.
Sen har jag massa exams som jag måste plugga till men är så trött så vill hellre sova. Aaa. Jobbigt liv va? :P Haha, nejvars men jag saknar hemma också nu vid Jul. Jul är min absoluta favorit! ÄLSKAR Julen. Här hinner jag inte riktigt förbereda mig som jag vill, typ mentalt ladda upp med tomtar, lussebak och jul-musik. Fridutcha skulle göra en jul-playlist men den halka nog ner några platser på hennes prio-lista för den har jag inte sett röken av. *STORTJUT*
.
Sen skulle jag göra ice-tea sådär som vi brukar i Florida ni vet? Aaaaa, men det smakade ju piss. Antigen tog ja för mycket pulver eller var det för det inte var smaksatt eller för att det var helt utan socker. I alla fall så slutade det med att jag fick dricka vatten ur sugrör.
.
Jag måste ju cykla massa här och 99% av alla ställen jag åker till är uppförsbacke, super wierd. Sen är det JÄMNT motvind. Också konstigt. MEN då kom jag på mitt nya saying; "Life should be like riding your bike downhill." Bara så ni vet, tyckte det var lite clever!:D
.
Många gånger kommer jag på massa roliga saker jag borde berätta i bloggen eller supersmarta ideer jag borde dela med mig till er läsare, men sen har jag inte tid att skriva! Det suger lite, men så fort min skola är klar alltså den 21 december, ska ja skriva masssa skoj!
.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Kom igen Carro kämpa!! Skickar lite energi till dig genom datorn. Känner du hur pigg du blev?! (sorry för töntig kommentar men jag kom inte på något bättre). PUSS!

2011-12-09 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0