Lägesrapport

ponken har tagit körkort. de e ju stört.
hallå, lill plutten får köra bil lixom? vet inte rikigt vad jag tycker om dehär..
man grattis till honom iaf, grymt jobbat!
.
livet rullar på här. har fortafarnde inte fått mitt betyg i goescience och hoppas alltså därför fortfarande för fullt att jag klarar kursen. vore ju segt om jag inte gör det..
.
träning i morse som inte va sådär asskön direkt. eller kan ju börja med att berätta att jag i går eftermiddag körde en fjärilsserie på lite över 1500 (ALLT var fjäril!) och i morse körde vi en serie med bland annt 20*100 där hälften var medley ´1.30 och hälften var fr ´1.20. kan konstatera att jag är redo att byta från långbana nu. hoppas verkligen vi kör långbana i hawaii, annars kan det bli tufft.. hur som ska det bli GALET skönt att komma dit snart. min kropp behöver lite sol!! två veckor kvar, gött!
.
tillbaka till plugget nu. har sista tentan i morron kväll 19.25-21.25 så det är inte långt kvar nu. efter de tyckte beckie att vi skulle gå och och ta en födelsedags drink, bara för att jag kan. får se hur det blir med den saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0