katte

va typ i koma efter morronträningen och somnade på 2 sek när jag kom hem. snart ska jag iväg på en grej. sen ska jag & vilmis ha avslutning med våra hajar. sen ska vi svettas på land. och imorrn är det ledigt. då ska jag ha olivia-dag!
.
imorrn är det 6 månader sen studenten. ett halvår. det är ju stört länge!! saknar brudarna. måste alla va ute och flänga. carro är ju far away, klarre och emma är i norge, hanna har varit i barcelona massa månader (tror hon är hemma nu!) och olivia har nyss kommit hem. tänk så spännande om några år att se vad det blivit av alla. vem bor hemma, vem är med i big brother, vem är gift med en kändis, vem är strippa, vem har barn. vem är skådis. det får vi se.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0